Terugbetalingsbeleid
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd heeft om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor retournering moet jouw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongeopend en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten kun je contact met ons opnemen via info@everydaybetter.nl. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden verzonden: Bankwerkerij 149, Amsterdam, Noord-Holland, 1021 NT, Nederland. Kosten voor het retourneren van een product of bestelling zijn voor eigen rekening.
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij je instructies over hoe en waar jij je pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. Houd er rekening mee dat als je woonland niet Nederland is, de verzending van je goederen langer kan duren dan verwacht.
Voor eventuele retourvragen kun je altijd contact met ons opnemen via info@everydaybetter.nl.
Schade en problemen
Controleer je bestelling na ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Helaas kunnen wij geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.
Retourneren
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je toch het gewenstet artikel krijgt kunt u zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.
Europese Unie 3 dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande, als goederen naar de Europese Unie worden verzonden, heb je het recht om je bestelling binnen 3 dagen om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging te annuleren of te retourneren. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, stellen we je hier van op de hoogte, zodat we je kunnen laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt je binnen 10 werkdagen automatisch terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@everydaybetter.nl.